دانلود بازی جنگ سراسری: رم دو Total War: Rome II

 

دانلود بازی جنگ سراسری: رم دو Total War: Rome II

Total War: Rome II یک نسخه ی پیشرو نسبت به نسخه های قبلی بازی است چرا که با آمیختن جنگ های بزرگ و حوادث تاریخی برجسته و لشکرکشی های عظیم روح دیگری به بازی بخشیده است. بزرگترین تغییری که توجه گیمر را به خود جلب می کند نوع سازماندهی نقشه است که در ان شهرها از اهمیت کمتری نسبت به نسخه پیش برخوردارند و بیشتر بر مبارزات ایالتی تکیه شده است. در این حالت نمایی متفاوت از بازی در اختیار شماست که در آن تصمیم گیری برای کنترل چندین شهر در یک ایالت بسیار جذاب است.
هوادارن قدیمی این بازی ممکن است بخاطر حذف امکان شخصی سازی شهرها ناراحت باشند اما باید گفت که در نسخه ی جدید سیستم بازی و اداره ی مناطق بسیار زیباتر و جذاب تر خواهد بود چرا که در این نسخه گیمر زمان بیشتر برای طرح نقشه های استراتژیک و فرماندهی جنگ در اختیار دارند.
نقشه ی استراتژیک عظیم بازی، مطابق با ویژگی های طبیعی، نقاط بن بستی نیز دارد و جنگ ها و کشمکش های منطقه ای در شهر های کوچک نیز در بازی به وقوع می پیوندد. این بازی جدید با معرفی آداب خاص برای لشکر ها و ارتش ها گیمر را قادر می کند تا دسته ای از مکانیک های خاص را به وجود بیاورد که محدودیت های واقعی برای خود بازیکن و کامپیوتر ایجاد کند.

دانلود بازی جنگ سراسری: رم دو Total War: Rome II

جنگ در Total War: Rome II بسیار خشن و واقعی پیش می رود و گاهی گیمر مجبور میشود که بازی را متوقف و زوم کند تا با توجه به موقعیت افراد و فضای موجود در مورد کاری که قصد انجامش را دارد تصمیم بگیرد.
هوش مصنوعی در Total War: Rome II در جنگ های لحظه ای کاملا قاطع عمل می کند اما گاهی خلاف استراتژی عمل کرده و لشکر کوچکی را مقابل لشکر بزرگ گیمر قرار می دهد تا پیوستگی سودمندی بین دوطرف ایجاد کند.
جنگ های دریایی یکی از نقطه ضعف های این بازی هستند چرا که دقت پایین و فقدان هرگونه تاکتیک در اکثر مواقع باعث مغلوب شدن گروه مقابل گیمر می شود. اما مهمترین نقطه ضعف این بازی این است که زمان زیادی صرف میشود تا به نقطه ی عطف جنگ برسیم و همچنین با پیشرفت بازی تنها یک تغییر جهت ممکن است چند دقیقه زمان ببرد.

دانلود بازی جنگ سراسری: رم دو Total War: Rome II

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP/ Vista / Windows 7 / Windows 8
CPU: 2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
RAM: 2GB RAM
Graphics: 512 MB DirectX 9.0c compatible card (shader model 3, vertex texture fetch support).i
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 35 GB HD space
Additional: Screen Resolution – 1024×768

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
راهنمای نصب بازی:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
3 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
4 – پس از نصب نرم افزار، فایل Total.War.Rome.II.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
5 – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
6 – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
7 – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایلهای Rome2.dll, Rome2.exe, steam_api.dll, steam_api.ini را در محل نصب بازی کپی نمایید.
9 – پس از کپی فایلها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
10 – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا آپدیت کنید.

.:: دانلود بازی Total War: ROME II ::.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.


.:: بخش چهارم ::.


.:: بخش پنجم ::.



——————————

.:: دانلود آپدیت ها ::.

.:: آپدیت 1 ::.


.:: آپدیت 2 ::.


.:: آپدیت 3 ::.


.:: آپدیت 4 ::.



——————————

توجه:
مراحل نصب DLC بازی همانند راهنمای نصب بازی اصلی است.

.:: دانلود Total War: ROME II – Caesar in Gaul DLC ::.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.


.:: بخش چهارم ::.


.:: بخش پنجم ::.


.:: بخش ششم ::.



 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

دو شنبه 16 تير 1398 | 15:4 | mohamad |